cs@cs.ucy.ac.cy | +357-22-892700
| | | | MyCS Portal |
Ph.D., Department of Information Engineering, University of Cambridge, UK, 2011 | |
Βασικές σπουδές στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ελλάδα (Πτυχίο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνίων, 2005), μεταπτυχιακές σπουδές στο Kings College London, Ηνωμένο Βασίλειο (MSc, Κινητές και προσωπικές επικοινωνίες, 2006), και στο Πανεπιστήμιο του Cambridge, Ηνωμένο Βασίλειο (PhD, Μηχανική της πληροφορικής, 2011), όντας υπότροφος του Cambridge European Trust. Έχει εργαστεί ως μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Interdisciplinary Center Herzliya στο Ισραήλ, το Shandong University στην Κίνα, το Πανεπιστήμιο Κύπρου, και το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Ήταν επίσης επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Είναι μέλος (senior member) του Institute of Electrical and Electronic Engineers (IEEE), του Association of Computing Machinery (ACM), του Eurographis, και του Επιστημονικού Τεχνικού Επιμελητηρίου Κύπρου, όπου διετέλεσε μέλος της επιτροπής έρευνας. Είναι μέλος της συντακτικής ομάδας (editorial board) του διεθνές περιοδικού The Visual Computer (TVC), και επισκέπτης συντάκτης στο περιοδικό Advances in Applied Clifford Algebras (AACA). Δημοσίευσε πάνω από 35 άρθρα σε αναγνωρισμένα περιοδικά και διεθνή συνέδρια, και συμμετείχε ως κύριος ερευνητής σε διάφορα έργα χρηματοδοτούμενα από την ΕΕ, π.χ. το ITN-DCH, Vi.Da.Pe., SCHEDAR, και SIM.POL.VR. Μερικά από τα βραβεία που του απονεμήθηκαν είναι η υποτροφία ΔΙΔΑΚΤΩΡ, από το Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας, το Erasmus Mundus Grant, το nVidia GPU grant, και το Office of Naval Research Global Visiting Scientist Program. Η PhaseSpace Inc., μια από τις κορυφαίες εταιρείες παρακολούθησης και καταγραφής κίνησης, ενσωμάτωσαν τους αλγόριθμους του στο λειτουργικό τους σύστημα, και τον επιχορήγησαν για να δημιουργήσει το δικό του εργαστήριο καταγραφής κίνησης (motion capture studio) στο Πανεπιστήμιο Κύπρου. Είναι επίσης ο κύριος συγγραφές του αλγόριθμου FABRIK που έχει ενσωματωθεί σε όλες τις μεγάλες μηχανές παιχνιδιών (π.χ., UNITY, Panda, και Unreal engine), και δημοσιεύεται σε βιβλιοθήκες ανοιχτού κώδικα. |
|
Τα κύρια ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι η 3Δ ανάλυση, απεικόνιση, και κατηγοριοποίηση της ανθρώπινης κίνησης, με εφαρμογές σε παιχνίδια, προσομοιωτές, συμπεριλαμβανομένου της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς, η σύνθεση κίνησης με χρήση τεχνικής νοημοσύνης, και εφαρμογές της γεωμετρικής άλγεβρας στα γραφικά. |